Lugn kväll?

Ja det var tänkt att det skulle bli en lugn kväll igår! Men det blev inte riktigt så! Istället bestämde jag och A oss för att vi drar in till stan och sätter oss i nån bar och tjötar. Sen skulle jag ev träffa en kille oxå... Så vi drog in till stan. Men vi hamnade inte direkt i nån bar utan på Hard Rock. Där de oxå har dansgolv... så vi satt ett tag bara och tjötade men det är ju svårt att sitta still när man hör bra musik! =P Så jag fick faktiskt upp A på dansgolvet trots allt och det var skoj! Var lagom mycket folk så man fick plats att dansa!
 
Ja jag träffade han killen... vi drog och åt först på donken och sen drog vi till Lilla London och satte oss där och tjötade lite. Tyvärr kommer jag inte träffa honom mer. Från min sida så klickade det inte. Kände inte att det funkade så bra mellan oss, även om han var trevlig och så men nej, fler vänner behöver jag inte. Så jag har vart ärlig mot honom och sagt som det är. Bättre det än att träffas fler gånger och han vill mer och inte jag.
Så Katta är ute på banan igen... Ska kanske berätta att jag dejtade en kille i 2½ månad, men för nån vecka sedan så tog han upp att han kände att det där lilla extra fattades. Sen visste han inte om det kanske kommer fram senare eller inte men vi beslöt oss för att inte träffas mer... Det är synd för vi trivdes väldigt bra ihop och ja gillade honom men finns inte det där pirret så går det inte att göra nåt åt det....
 
Men en vacker dag så kommer väl kärleken till mig oxå. =)
 
Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: Hemma hos Bea - Stolt mamma till Alexis & med Pytte i magen

Ja ärlighet varar ju bäst i längden, även om det kanske svider lite! Men som du sa, det är ju bättre än att få veta direkt istället för att du eller killen ska gå och tro att allt är bra, när den andra inte känner samma!
Hoppas du hittar någon fin kille snart som allt känns helt rätt med!
Kram

Svar: Ja det hoppas jag på oxå! =) Men de bra killarna växer inte på träd tyvärr! =P
Katta

2012-11-13 @ 15:02:31
URL: http://hemmahosbea.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0