Mitt mål!

Har ju glömt att skriva om ett av mina mål jag klarat av! Min kompis tyckte förra året att vi skulle anmäla oss till Gbgvarvet som var i år! Jag tänkte okej visst då har vi nått att jobba mot! Men först körde jag kretsloppet som är 10km. Det loppet gick bra och jag tog mig runt precis på 1timma.

Sen kom hösten jag tränade inte så mycket löpning. Sen nytt år och jag blev sjuk där i april. Förkylning och hosta och ögoninfektion! Härligt! Så jag var väl sjuk i typ 5 veckor! Snacka om att jag hade lite ångest inför varvet, då ja inte kunde träna nåt!
Sen efter en penicillinkur så blev det bättre och jag kunde börja träna inför varvet som var om typ 5 veckor!

Jag hade mest ångest över att inte komma i mål innan tiden då de stängde av banan vid en viss sträcka! För ja tänkte inte springa hela varvet utan målet var bara att komma i mål!
Men mina underbara vänner och extra stöd av Emma som var här den helgen Gbgvarvet var så klarade jag av att komma i mål innan de stängde! :D

Jag sprang/joggade i stort sett hela varvet! För de var jättesvårt att gå när benen var uppe i varv, de kändes som spaghetti så ja fick snällt jogga!

Men fy fan vad jag är stolt över mig! Och förvånad över tiden! Jag hade tankar om att komma in nåt på 2h 30 min, men jag kom in på tiden 2h 23 min så jag är supernöjd! :D

Har anmält mig nästa år oxå! Så nu har jag en tid att slå med! Ska bli spännande!

Men som sagt hade aldrig klarat det utan allas stöd och framförallt Emmas! Tack! <3

Puss & kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0