Så irriterad!

Ja det är just vad jag är! Jag är irriterad på mig själv! Jag vet nästan vad jag vill ha men kan inte få det! Inte som det ser ut nu i alla fall...vem vet kanske aldrig mer! Det värsta är väl att jag hade en chans men jag sumpade den! Just för att jag var den jag var då! Försiktigt, mesig och rädd!

 Jag borde släppa det men på nåt sätt kan jag inte det! Men vem vet en vacker dag så kanske det sker? Det kan bara ödet bestämma. Det är så jag får tänka, att det är ödet som bestämmer om det blir nåt eller inte! Men det är ändå irriterande när jag vet att jag har haft en chans! Eller kanske fler!

Ne så just nu är jag bara irriterad och arg på mig själv och lite lessen oxå. När ska jag få det jag vill ha?

...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0