Saknad...

Nu i några dagar har jag tyvärr haft tankar på mitt ex. Det är jättejobbigt för jag vill inte tänka på honom! Men jag måste erkänna att jag saknar honom ofta! =( Han kommer alltid att ha en plats i mitt hjärta. Han var ändå min första kärlek och den jag har älskat för första gången!
 
Jag hade ju aldrig haft tankarna på att det skulle ta slut mellan oss. Jag såg en framtid ihop med honom och det sa han oxå. Men det sprack! Det var en av de värsta dagarna jag varit med om! Vill inte känna så igen men det kan man aldrig vara säker på heller...
 
Men jag har inte tänkt på honom så mycket som just nu vid juletid, vet inte riktigt varför men han bara ploppar upp. Vet inte hur jag ska få bort honom... Har inte hört av honom på över 1 år och vill väl heller inte veta hur han har det eller vad han gör, även om man undrat ibland. Men att veta att han skaffat nån ny eller så skulle bara få mig att må sämre. Men det får väl ta den tid det tar...
 
Vet att det nya året blir det en liten nystart för mig, men det blir nog till det positiva hoppas jag!
 
Nu ska jag titta klart på några som har kärlek mellan sig i bonde söker fru.
 
Tack för att ni finns mina älskade vänner! Utan er hade jag vart nere i botten!
 
Puss & Kram
 

Kommentarer
Postat av: Bea - Stolt mamma till Alexis & Hailey

Är det D du syftar på? Usch, minns så ledsen du var då! Hoppas du får en ny fräsch start när det slår om till 2013 och att du snart hittar den rätte!
Kramar

Svar: Ja det är D jag tänker på... :( Det hoppas jag oxå att det året blir bättre. Kram
Katta

2012-12-06 @ 15:00:56
URL: http://hemmahosbea.blogg.se
Postat av: Suz

Nytt år och nya möjligheter! Peppkram!

Svar: Åh tack så mycket! ^^
Katta

2013-01-06 @ 12:41:52
URL: http://www.icanrestwhenimdead.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0