Raka sig i duschen?

Jag har funderat på en sak. För några veckor sedan när jag var på gymmet, såg jag en kvinna som stod i duschen och rakade benen. Jag blev lite fundersam och tänkte om det var okej? Jag tyckte det var lite sådär att raka sig på en sådan offentlig plats eller vad man ska kalla det. Jag tycker det räcker med de hår man tappar från håret när man duschar. Men att kanske behöva stå och duscha i någons ben/armhålshår! Nja man får helt enkelt raka sig hemma. Det är vad jag tycker i alla fall.
Vad tycker ni?

Ska för övrigt snart till systeryster på fika och lite småplocksmat.

Glad påsk på er alla! :)

Puss & kram


Kommentarer
Postat av: Bea - Stolt mamma till Alexis

Nä rakningen kan man väl sköta hemma. Fast du ska väl vara tacksam att det bara var benen hon rakade och inte kussimurran eller nåt :P



Kram

2012-04-09 @ 11:05:04
URL: http://hemmahosbea.blogg.se/
Postat av: Anna W

Usch sånt ska man göra hemma i sin egna dusch.. Och jag säger som Bea, tur att det var benen och inte nåt annat som hon rakade..



Kram

2012-04-13 @ 20:42:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0