Vad gör dom?

Ja jag undrar vad mina grannar ovanför mig sysslar med! De bonkar och håller på! Först trodde jag att de kanske möblerar om eller nåt men nu låter det som att nån spelar trummor eller nåt, för de håller tankten en takt hela tiden. Det är störande! =P

Det gick bra att sova med ögonbindel inatt. Var mörkt och man sov bra. =) Nu sitter jag här och tittar lite på reprisen av Big Brother. Väntar på att Angelica ska komma fram. För hon ska sova här för hon ska på intervju imorgon här i Gbg. =)

För övrigt så funderar jag på vad jag kan behöva köpa till lägenheten...Har en del saker. Skulle behöva åka till Ullared och IKEA! Får se när jag kommer iväg till Ullared, för IKEA kan man ta lite när som nu när man bor i Gbg...;)

Nu börjar jag få lite ångest över att jag inte tränat nåt nu de senaste dagarna. Men det är ju bara för att jag packat och flyttat. Får väl bli på torsdag först om jag inte går ut och går imon efter att Angelica åkt hem. Beror på vad klockan är.

Nu ska jag försöka bli av med min nackont! =/

Puss & kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0