Running girl

Japps idag kände jag att det var dags att röra på sig igen! Har ju inte gjort det på några dagar nu me tanke på packandet och flytten. Men idag blev det lite joggande! Hittade jättefint område att springa i. =) Iofs är det en kyrkogård men det finns skog runtomkring oxå men ville inte springa där idag då det började bli sent. Snackade samtidigt med Emma i telefonen men det gick att jogga ändå. =P Det var ingen lång runda så jag tog ett till varv...och sen kände jag att jag klarar nog ett till så det blev tre varv. Om det stämmer på nätet så joggade jag ca 4 km och det är jag nöjd med. =) Så såå dålig kondis har jag ändå inte.

Imon är det onsdag, jag är tidig och ska till Borran sen. Blir examensfest imorgon för min älskade Twin som slutar högskolan och blir nu lärare. =) Sen torsdag ska jag äntligen träffa Sannas bebis Elton! =D Sen blir det lite joggande och marknad innan jag och Angelica åker hem till götet igen för att festa i Gbg.

Nu ska jag titta lite på BB innan det blir sängen.

Over and out!

Puss & Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0