Bebis!

Idag var jag hos S och träffade hennes lille goa son E! Sååå söt att man nästan dör! =D Massa massa rött hår! Jättegulligt! Hihi! Älskar verkligen små bebisar! Man blir bara mer och mer sugen på att ha egna! Men jaa..undra när man får det! Först ska jag ju ha någon att skaffa barn med...så ska väl kanske ha det först innan bebistankarna ska få komma.
Men mysigt var det i alla fall att få träffa dom. =)

För övrigt så var jag i knalle en sväng och kikade lite. Glömde typ hälften av det jag skulle köpa men kanske hinner det en snabbis imon oxå innan jag o Twin ska ut och jogga. Var ute o joggade innan idag och det var tungt i benen! Även om ja inte sprang så mycket eller länge men det känns i benen nu! =P Får se hur det känns imon!

Imon måste jag äta munk innan man åker hem till Götet igen.

Puss & Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0