År 2011

Nu är det ett nytt år! Nya möjligheter och jag ser bara framåt! No more tears for you! Det känns som att det här året är mitt! Eller okej jag kan väl dela det med några till då...;P Hehe...I alla fall med er som betyder nåt! =)
Jag känner mig starkare! Att jag kan! =) Blir lite förändringar på jobbet oxå och det kan nog bli bra tror jag.

Jag kan känna att jag vaknar på morgonen och att jag känner mig glad inombords och ibland även får ett leende på läpparna. =) Jag vet inte vad det är...kanske är vårkänslorna som börjar smyga sig fram redan? Eller kanske att jag har så underbara vänner som finns där för en?? Ja nåt är det i alla fall. =)

Längtar verkligen till våren och sommaren! Slippa all den här snön och slasket. Men det tar väl sin tid...

Ne jag ser fram emot att se vad de här året att att bjuda på. =) Jag hoppas på det bästa i alla fall! =)

Puss & Kram på er där ute mina kära vänner!

Kommentarer
Postat av: Bea - Stolt mamma till Alexis

Det här SKA bli ditt år det har jag bestämt! Och du såg mycket gladare och piggare ut på brölldopet och det gjorde mig jätteglad!



Kram

2011-01-17 @ 22:03:12
URL: http://hemmahosbea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0