Hej igen

Jahapp..va ett tag sen jag skrev här. Men har väl inte direkt haft motivationen heller så...Men får se om jag kan skriva lite oftare än vad ja gjort hittils. =P
Men vad har hänt sen sist...hm..jo jag har fått en lägenhet! Som är MIN! =P Så jag flyttar väl lite smått allt eftersom eftersom jag har denna lägenheten till 31 maj.

Sen med mig ere väl upp och ner...ena dan känner jag mig glad och lycklig och andra dagar är det så pissigt o ja känner mig ensam och värdelös...Våren gör inte direkt att jag blir gladare ja känner att ja snarare blir deppigare. Hade var så skönt att få åka iväg en weekend till tex. Rom eller Venedig...Så vem vill bjuda mig? ;D Hehe.

Ne nu ska jag ta och lägga mig snart..har blivit förkyld och ont i halsen, jätteskoj när det är helg och allt!

Undra om det är någon som läser min blogg fortfarande? =P Hehe.

Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: Bea - Stolt mamma till Alexis

Ja jag kikar in då och då för att se om något har hänt här! När du är helt inflyttad så får jag och Alexis (och Mathias också kanske) komma förbi en dag och kika på den nya lägenheten :)



Kram

2011-04-03 @ 15:27:00
URL: http://hemmahosbea.blogg.se/
Postat av: Anna

Jag säger som Bea, vi får alla komma förbi o titta på din nya lägenhet :D

Och angående din resa, du får väl bjuda dig själv?:P hehe..



Kram

2011-04-04 @ 20:53:29
Postat av: Anna Twin

Ja du har ju tur att vi är tre som håller fast vid att kika in lite då å då ;)



Du kan bjuda med mig så åker jag mer än gärna med till rom eller venedig ;)



Du vet att det bara är att ringa om du vill prata <3



Kram

2011-04-09 @ 16:29:08
Postat av: Emma

tittar oxå in då och då =) Du är bäst <3 Puss

2011-04-10 @ 14:12:37
URL: http://emmalajnens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0