Lugn dag men dock seg...

Sådär då var det fredag och nu ere framåt mot helgen! Idag var det en lugnt dag på jobbet. Vi hade bara 11 barn och de flesta gick hem runt 4 så jag fick sluta halv 4 istället för 4. Det var skönt att få komma hem i någorlunda tid. Hann även med att åka in till stan en snabbis för att hämta kort jag har gjort kopia på. Nästan så att kopiorna blev snyggare än originalet! =P Hehe...

Sen var det hem och tona håret. Blev snyggt tycker jag. =) Önska bara att man alltid hade sån färg...men nerå. Sen har jag fixat mina naglar för de har gått sönder de sista nu så de va fila som gällde. Har även kännt mig konstig i kroppen, varit seg och lite skakig. Kanske för att jag ätit och druckit dåligt säkert. Så får hoppas på att det är över tills imon! För imon ska man ju till Ullared! =) Får hoppas att jag hittar nåt vettigt! För nåt hittar man alltid...

Just nu sitter jag och kollar på kristallen och på landskampsmatchen ocn det ser ut att gå bra för sverige då vi leder med 2-0. Usch va seg jag blev nu...får väl ta och sova snart så jag orkar med morrondagen! Ska ju upp rätt tidigt då A kommer och hämtar mig 6!!!! =P

Så sov gott så hörs vi!

Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: A

Ah det blev tidigt men kul hade vi :D hiih..



kramar

2010-09-04 @ 19:53:02
Postat av: Bea - Stolt mamma till Alexis

Tur att du kom på vad det var som var fel =) tyckte det var konstigt eftersom andra redan varit inne och kommenterat!



Kram

2010-09-11 @ 06:24:19
URL: http://hemmahosbea.blogg.se/
Postat av: Markus

Jupp mycket trevligt, ne jag tror inte att han är lugn av sig :P fast vi får trötta ut honom :D Kram

2010-09-18 @ 10:54:16
URL: http://halfwaytohell.devote.se
Postat av: Emma

Ska till ullared den 2/10:) puss

2010-09-19 @ 23:39:05
URL: http://emmalajnens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0