Ne inga ljusa jeans...

Tjosan. Nu är det en ny vecka och nya händelser. Men måste ju berätta om gårdagen. Jag och älsklingen åkte till Borås för att äta lite mat hos pappa och för att hämta Djoni för jag saknade honom så mycket. Sen tog vi en sväng till knalle me för jag ville se om jag skulle hitta några skor på skopunkten och det gjorde jag. =) Ett par såna där tygskor i svart och sen ett par svarta jesussandaler som jag hittade. =) Sen provade jag en del jeans på cubus men inte faan satt dem bra förutom ett par caprijeans då som man kan ha i sommar. Sen en topp till det me som det står Paris på. =) Så nåt fick jag med mig hem men inga ljusa jeans!!! =P

Hälsade även på Twin lite för att fika och tjöta. Alltid lika skojigt och vi kan tjöta på en hel del och skratta. Älskling och Johan satt där bara och tittade på oss och hängde inte med för fem öre! =P Hehe...men det är det inte många som gör när jag och Anna kommer igång! Hehe...Anna hade gjort jättegoda muffinsar med smält nobless på! Smarrigt!

Tog även en sväng förbi mammas grav för att se hur det såg ut där. Saknar henne väldigt mycket men vet att hon har det bra där hon är...

Men nu är det som sagt måndag, älsklingen är sjuk, hostar och snorar men han ville inte lyssna på mig att han borde stannat hemma idag, så han kom hem helt tung och ont i huvudet. Så får se om jag får han till att stanna hemma imon....=P Men då säger han att han måste jobba på måndag för att han inte har råd att vara hemma! Men hallå man kan inte jobba på annandag påsk! Då ska man vara hemma! Menar när man väl får vara hemma så ska man vara det! =) 

Nu ska jag slappa framför TVn innan det är dags att nana IGEN! =P

Puss & Kram 

Kommentarer
Postat av: Anna(Twin)

Hihi ja mycket roligt va det att ni kom å hälsade på=) Saknar dig fast du inte bor så långt bort. Det va ju bra att du fick med dig något hem härifrån borran som ungdomarna säger;)



Tänk om man hade haft lite mer pengar över så man kunde shoppa något som man vill ha inte för att jag hittar något när jag väl kan shoppa men ändå ;)



Kram kram

2010-03-29 @ 21:05:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0