Fan vad kasst!

A jag kan ju inte direkt säga att jag varit duktig på att skriva i bloggen!! Det är så att jag inte ens går in på datan om dagarna längre för jag orkar inte! =P Man kommer hem och ska laga mat och sen vill man bara ta det lugnt framför soffan, men jag säger det igen, jag SKA bli bättre!

Nyss hemkommen från APT, jätteroligt eller inte! Känns som att hjärnan vart på helvarv...Har haft barnfritid idag oxå så jag har suttit och grejat med portfolio och sånt där tjafs. Har faktiskt bokat in mitt första utvecklingssamtal idag med! Stolt! =P Hehe... Kommer va nervöst sen när man ska ha det men det kommer gå bra. =)

För övrigt har vi haft veckans fotograf på jobbet. Varje vecka drar vi ett barn som ska få välja promenadväg och även få fota sånt den vill. Det är riktigt spännande att se vad de tar kort på! Sen får de berätta i samlingen för sina kompisar vad de har tagit kort på. Sen har det väl inte vart så mycket mer idag.

Imon är det torsdag och då är det kompisklubb, får se vad vi ska hitta på. Jag har en liten idé på att vi ska skriva upp i en tabell barnens namn och sen skriver man i vad barnet har gjort som är bra för en kompis, t.ex. hjälp en kompis ta på sig kläderna eller tröstat någon. Detta för att de ska bli medvetna om hur man är en bra kompis och mer synligöra det för dem. Tycker det har varit så svårt att få ut budskapet en bra kompis, tycker mest de har larvat sig!

Nu ska jag titta till potatisen som kokar men vi hörs!

Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: Markus

Inte lätt att börjat arbeta ;) skönt att det verkar gå bra! Kram

2010-03-18 @ 06:31:24
URL: http://halfwaytohell.webblogg.se/
Postat av: Bea

Vilka roliga grejer ni gör på ditt jobb... kul idé det där med veckans fotograf. Jag skulle ha haft min första inskolning idag men det blev uppskjutet... imorgon blir det matematikmässa på Åhaga för min del och på lördag blir det partaj... ska bli skoj att träffa mina musketörer igen =)

kram

2010-03-18 @ 17:40:23
URL: http://hemmahosbea.blogg.se/
Postat av: Anna(Twin)

Haha är det inte bättre att sitta i soffan än framför;) va bara tvungen att kommentera det, det lät så roligt när jag läste det=)

Roliga saker som händer på ditt jobb=) Jag känner nu att det blir nervöst att börja jobba tänk om jag inte klarar av det?!

Kram

2010-03-22 @ 14:36:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0