Biten

Idag är det måndag igen, det betyder ny vecka och nya tag. Idag öppnade jag på jobbet och slutade då tidigt vilket är jätteskönt! =) Handlade lite efter jobbet, men såklart så glömde jag det jag var mest ute efter KESO! =P Men får väl köpa det imon istället... Annars när man kom hem så har man städat, såg förjävligt ut här hemma och dammigt. Så nu är det rent och fint...

Kan berätta om en rolig sak eller inte som hände på jobbet idag...En unge bet mig i armen! Lite aggressiv av sig ibland och kan skrika åt ingenting och säga emot allt! Fatta att man blev arg på ungen! Ibland undrar man varför man valt det här yrket...Men så när man ska hem så kommer det barn som vill krama och pussa en, och då känner man att man valt rätt yrke! Så det kommer och går det här...Men men det blir kanske bättre med tiden...

Nu ska jag gå och hjälpa muppen i köket för han kan inte dela en kycklingfilé så man måste lära han det! =P

Puss & kram vi ses på stan ;)

Kommentarer
Postat av: Bea

Jag förstår precis hur du känner dig... den känslan pendlar fram och tillbaka hela tiden men jag tror att det också kan bero på att vi är så nya ute i verksamheten på det här sättet, jag känner mig helt bortkollrad ibland...



Just nu ligger jag hemma och är sjuk igen... överväger att ringa till vårdcentralen för lite rådgivning om vad jag kan göra som gravid, man är ju lite mer begränsad nu...



kram

2010-03-23 @ 08:50:01
URL: http://hemmahosbea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0