Kläder

I måndags när jag kom hem från jobbet låg det en avi från posten att det finns ett paket från Nelly att hämta. Jag tänkte att jag har inte beställt nåt därifrån, eller så tänkte jag att de har gjort nåt fel igen. Men jag läste att det stod i Ds namn. Så jag blev nyfiken på vad han hade köpt där... Jag messade honom och han sa att det får jag se sen.

Efter jobbet gick han ner och hämtade paketet som var till mig! =D

Detta köpte älsklingen till mig:


Stringtrosor


En topp


Svarta skinnleggings med dragkedja längst ner. Men får byta dem för det var en repa på ena låret.


Ett svart skärp


Örhängen


Och ett armband i guld/svart.

Så det var allt en överraskning man fick! =D Så man kan säga att jag blev glad! Älskar min goding!


Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: Bea - Septembermamma 2010

Sikken kille du har =) något att ha på nästa "dejt" då! kram

2010-07-07 @ 19:38:59
URL: http://hemmahosbea.blogg.se/
Postat av: A

najs=) duktig pojke du har:P hehe.. nu ska vi väl klara av att pricka in åtminstone 1 dag som vi kan ses under dessa 4 veckor! kram

2010-07-09 @ 17:17:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0