Uppdatering

Ja nu gäller det uppdatering! Har ju inte uppdaterat sen innan påsken!! Långfredagen var jag och älsklingen hos systeryster för att äta lite god mat. Grillad lamm med en jättegod potatisgratäng! Sen på det en god kaka med hallon och blåbär i. =) Sen satt vi och tjötade en bra stund in på kvällen innan vi åkte hem.

Lördag påskafton åkte jag och älsklingen och Djoni till Mariestad för att hälsa på Daniels föräldrar. De var i stugan så vi åkte dit ut och hade det trevligt och bara kopplade av och umgicks med hans föräldrar. =) Längtar tills sommaren då man kan vara där ute och sola och bada och att Djoni får springa loss! =D Söndagen åkte vi hem igen för att vi ville ha måndagen för att bara vara hemma och ta det lugnt. Men på söndagen hann vi med en del! Först till Borås och lämna hunden, sen till Allum för att byta älsklingens solglasögon som hade gått sönder efter en vecka. Sen åkte vi hem och tog det lugnt.

Måndagen slappade vi förutom att vi gick ner till solariet för att testa den. Jag fick ta en där man ska stå och sola. Var lite knepigt att ha ögonskydd på eftersom de sitter ju inte på! Så jag tappade dem säkert 2-3 gånger! =P Hehe...så jag fick stå lite med huvudet böjt uppåt. Sen så tänkte jag att om man ska stå och sola så måste man ju sätta upp håret annars får man ju ingen färg i nacken eller på ryggen om man nu har långt hår! =P Så jag väljer nog hellre att ligga ner och sola så att man kan koppla av oxå. Så nästa gång får älsklingen ta den hehe.

Idag är det redan torsdag vilket är skönt. Har inte hänt så mycket i veckan som man kan berätta om...Jo höll på att glömma! Jag köpte en ring till goding i påskägg. Ja ingen förlovningsring utan bara en fin ring han kan ha på sig. =) Men den var lite för klumpig tyckte han, den såg ut som en mutter. Så vi drog och tittade på en annan, så han hittade en som var slät i silver med svart färg i mitten. Väldigt fin! Men de hade inte hans storlek inne så vi fick beställa, så idag efter jobbet åkte jag och hämtade den. Så hoppas att den blir bra nu. =)

Förresten så har jag lämnat in bilen på lagning och den är färdig så jag hoppas att jag hinner hämta den imorgon. Ska fråga om jag kan gå lite tidigare så att jag verkligen hinner innan klockan är 5 och jag slutar 4... Bilen gick på 2800 så inte jättefarligt men ändå pengar man inte vill lägga ut. Men hellre de än 10.000 som en ny skit skulle kosta. Får bara se hur länge detta håller som de har lagat...

Ne nu ska jag titta till kakan som jag ska ha med mig imorgon till jobbet på fredagsfikat. =) HOPPAS verkligen att jag lyckats med den!! Annars får jag åka ner och köpa nåt färdigt på ICA vilket är trist för jag kan baka! Bara att jag inte kommit på hur den är ugnen fungerar riktigt...

Men vi hörs av!

Puss & Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0