En solande hund...

Ja jag har en hund som älskar att sola! Eller snarare han älskar värme! =P Så fort det finns en solfläck nånstans i lägenheten ska han lägga sig där och sola! På vintern finns det inte så mycket sol som värmer, så han har en värmedyna han får ligga på istället och den gillar han väldigt mycket! =) Men just nu har han hoppat upp på mitt lilla bord och lagt sig där för att sola! =P Han är för rolig han! Hehe...


Solande Djoni


Han gillar sin dyna hihi

I övrigt är det FREDAGSMYYYYYS! =D Eller helg om man hellre vill säga det! =) Denna veckan har gått väldigt fort trots att man vart så långa dagar i skolan! Men nu är det inte skola på några dar så vi struntar i att prata om skolan nu... Ska snart till Gbg, får se vad vi ska hitta på. Hade tänkt att vi kanske kunde gå på Liseberg men tror inte de blir så...Min kompis som jobbar där hade inga fler biljetter över. Men vi ska nog kunna hitta på nåt annat. Ska iallafall ut och gå, för hunden ska oxå med. =)

Vi hörs kanske i helgen annars hörs vi nästa vecka.

Xoxo you know that you love me...;P

Kommentarer
Postat av: Bea

Haha han är så rolig Djoni! =) du får skaffa ett solarium till honom =P kram

2009-09-11 @ 20:21:02
URL: http://karenina87.blogg.se/
Postat av: Twin

Haha va inte så snål..Ni kan la gå in där ändå eller? det finns åkhäften å ska ni inte åka kan ni ju alltid spela lite å träffa oss sen;)

Kram

2009-09-12 @ 11:16:35
Postat av: Mamma

Åhhh lilla vovven...han är la för söt...:) Hoppas han har förlåtit mig att jag tog hans skinka en gång...hihi

Heidi har svarat dig på min blogg...ang tvestjärten...haha



Puss å kram

2009-09-14 @ 23:05:46
URL: http://susannastankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0