Helgen som varit

Egentligen kan jag börja berätta om torsdagen, för det var då min Emmalajnen kom och hälsade på! =D Hon skulle tyvärr på begravning. =( Jag skulle jobba på eftermiddagen så Emma kom till mitt jobb efteråt och höll mig sällskap. =) När vi kom hem åkte vi och handlade lite mat och sådär, resten av kvällen tog vi det lugnt.

Fredan hade jag lite skola och Emma passade på att träffa sin barndomskompis så länge. Efter skolan åkte vi till hennes farmor och farfar, för hennes farmor fyller 70 nästa vecka. Där träffade vi även på Emmas kusin Marie med sin söta dotter Amanda som ville komma till mig så fort vi steg innanför dörren! =P Då kan sägas att hon bara träffat mig en gång innan och då var hon bara någon månad gammal....hehe. På kvällen lagade vi tacos och satt och tjötade och hade det allmänt mysigt. =)

Lördagen tog vi det lugnt och jag tvättade. Sen runt 5 tiden åkte Emma hem och jag och Angelica åkte till Anna i Alingsås. Vi skulle gå ut på Grand där med Anna och hennes kompis Lina. =) Men först tittade vi på melodifestivalen och jag FATTAR INTE vad folk tänker med! =P Man fattar ju inte ens vad hon sjunger och då syftar jag inte på språket utan jag hör inga hela ord...Men jag tar hellre henne än Ugglas! Hade hon gått vidare hade jag faan inte tittat! =P Aja, vi får väl se hur det går i europa... Iallafall så åkte vi in till Grand sen och jag kan säga att det finns en heeel del snygga killar i Alingsås! ;) Jag går gärna ut där igen! Var riktigt roligt! Mycket folk och väldigt bra musik och väldigt bra plats att dansa på vilket jag älskar att göra! =D Jag och Inka åkte hem samma kväll och jag kom väl i säng ca 05..hehe...

Söndagen var mest slappa och dammsuga. Åt med Angelica på Max vilket var väldigt gottit! Sen gick jag till buggen och tjötade lite med min Twin. =) Längtar efter att gå ut och bugga! Vill ha sommar så att Lygnevi kan öppna igen!!!

Nu ska jag titta på Ballar av stål...får se om det är nåt att titta på.

Xoxo I love...

Kommentarer
Postat av: Anna(twin)

Haha både du å emma har gör långa inlägg efter helgens bravader=)

Jag längtar tills du ska komma å bugga så vi får tjöta å bugga lite tillsammans...

Kram

2009-03-16 @ 22:04:19
Postat av: Mamma

Jag tyckte Ballar av stål var görkul...fan va jag skrattade åt italienarna!!..:)

Snälla snälla snälla...visst skulle den vunnit..är bara såååå bra...:)



Puss å kram

2009-03-16 @ 23:41:01
URL: http://susannastankar.blogg.se/
Postat av: Emma

tack för en mysig helg =) PUss

2009-03-17 @ 11:25:22
URL: http://emmalajnens.blogg.se/
Postat av: Anna

Det får vi verkligen göra:) ska fixa en fest snart igen:)



kramar

2009-03-17 @ 18:14:03
URL: http://plutten87.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0