Regn...

usch vilken dag! Jag vill inte ha regn! Jag vill ha sol!!!! Ska inte detta vara sommar? Men men hoppas det blir bättre väder på fredag då 3:orna tar studenten i Borås. Själv ska man gå på Jennys student. =) Var ett tag sen jag var på en student nu, sist var Camillas.

Är fortfarande hos min goding. Djoni fick följa med oxå. =) Han ligge och skakar här bredvid mig på en kudde för vi har vart ute i regnet och han är lite blöt för jag glömde hans regnkappa hemma. Har inte gjort så mycket mer idag förutom handlat lite mat. Ska göra biffar idag, får ser hur dom blir hehe...

Innan så tittade jag på Vi hade iallafall tur med vädret, har inte sett den innan, bara lite små snuttar. Undra om 2an är bra. Fast många säger att den inte är lika rolig, men jag vill nog ändå se den. =) Men 1an var iallafall rolig. Haha..vilken rolig pappa och så mycket som går fel! Hahaha!


Rolig film! Hahaha

Ne nu ska jag kolla i köket lite vad som finns till biffarna jag ska göra och sen ska jag och Djoni titta på en annan film...Mr D har en del filmer att titta på! =P

Xoxo from a happy Sessan

Kommentarer
Postat av: Bea

Så gött att bara ligga och titta på filmer en dag som denna, själv ska jag nu ut till Skene för att fira sysslingen Linnéa som tar studenten... i detta underbara väder... gud vad mitt hår kommer se ut =P kram kram

2009-06-10 @ 14:47:13
URL: http://karenina87.blogg.se/
Postat av: Twin

gött...Jag hade det livat värre på jobbet idag...Jag blev inte liiiiite blöt när jag cyklade hem i neagarafallet idag.

Jag vill att du ska komma å göra mat till mig me;)

Kramisar

2009-06-10 @ 18:36:36
Postat av: Mamma

Låter som du haft en bra dag..inomhus iaf...:)



puss å kram

2009-06-11 @ 13:01:15
URL: http://susannastankar.blogg.se/
Postat av: Bimbo Boy

Åh, jag vill se uppföljaren! Är den bra? :)

2009-06-11 @ 16:34:29
URL: http://bimboboy.com/blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0