Home again!

Japps då var man hemma igen! Har haft det väldigt härligt där nere i Bulgarien. =) Sol och bad och lite festande oxå! Mat och åter mat så man kände nästan att man skulle rulla hem! Hehe...=P Lite färg har man fått oxå så jag är nöjd. Får bara se när nästa resa blir och med vem....;)

Nu är det tillbaka till verkligheten. Men när jag kom hem i tisdags hade min goding fixat levande ljus, doppat jordgubbar i choklad fixat vin och lagt en madrass på golvet för jag skulle på en helkroppsmassage! Snacka om gulligt eller vad! =D Resten av veckan umgicks jag med goding. I helgen drog vi till syrran på lite grillning och lite drickande blev det oxå...lite för mycket för min del kanske...=P Hehe...Men vi ska inte snacka om vem som fick i sig för mycket på lördan! =P Haha...Skönt att sova på badrumsgolvet? ;P hehe...Söndagen var det bara att ta det lugnt och åka hem från syrran till goding där vi laga mat och vilade oss bara innan jag åkte hem.

Idag måndag har jag jobbat min första dag på sommaröppet. Gick bra och var inte för många barn på småbarnsavdelningen. Men känns lite tungt att jobba ändå, menar många har semester just juli men jag får jobba. Men ska inte klaga för jag behöver verkligen pengarna!!

Nu ska jag ta mig ett mellanmål.

Xoxo I love U

Kommentarer
Postat av: Bea

Välkommen tillbaka! =)

2009-07-13 @ 17:12:53
URL: http://karenina87.blogg.se/
Postat av: Anna

Instämmer med bea, välkommen tillbaka:)

skönt att se att du lever:P vi har varit lite oroliga...hehe



kram

2009-07-13 @ 19:28:28
URL: http://plutten87.blogg.se/
Postat av: Markus

Välkommen tillbaka, och du har iaf haft en vecka i bulgarien, var glad för det, jag har inte haft semester på säkert 2-3 år nu :P



Ha det bra! Kram

2009-07-14 @ 10:33:48
URL: http://halfwaytohell.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0