Shake, shake!

Yes! Ikväll är det Jag, Anna och Angelica som ska shaka våra rumpor på dansgolvet! Jag och Anna pratade igår om att vi var lite sugna på att dra ut...Så senare på eftermiddan frågade Anna mig om vi skulle ut? Även om vi inte direkt har pengar till det så sa vi Okej vi drar ut!! =D Anna skulle fjäska lite med sina föräldrar om pengar. Jag sa att hon får säga att jag inte mår bra och behöver komma ut så kanske det går hehe...

Vi fick även med Angelica men Bea vet jag inte om hon vill och sen har hon inga pengar heller..=/ Dumt när det är såhär innan löning....men som sagt det blev sådär helt hastigt att vi bestämde detta. Så nu ska jag ut med hunden, äta lite mat sen hoppa in i duschen och fixa mig och sen på förfest till Angelica. Jag hoppas det blir melodifestivaltittande. Men vet att Angelica inte gillar det men vi är två mot en så det så! =P Hehe...

Jag återkommer imorgon om kvällen hur den var och kanske även lägger upp ett litet foto...;)

Glömde att berätta att igår så var jag på fest/middag hos Annas pojkvän Johan för han fyllde år i torsdags. Så det blev grillat kött med potatisgratäng och sallad. Jättegott var det! =) Sen till efterrätt hade Anna gjort en jättegod chokladkaka SOM JAG MÅSTE FÅ RECEPT PÅ! Med lite grädde på och frukter, mumsigt var det! Mycket skratt blev det igår och jag badade även tunna, efter många funderingar på om jag verkligen skulle det. Men jag hamnade i den till slut och jag ångrar mig inte. =) Bastade även lite men det blev för varmt och började bli tungt i huvudet så det blev inte en lång stund. Tack för en mysig och rolig kväll! =)

Xoxo just dance!

Kommentarer
Postat av: Emma

Hoppas ni får en rolig kväll =) Kram

2009-02-21 @ 18:34:32
URL: http://emmalajnens.blogg.se/
Postat av: Markus

Ja hoppas att ni har haft det trevligt, och inte "shakat" sönder för mycket :P

2009-02-22 @ 00:22:48
URL: http://halfwaytohell.webblogg.se/
Postat av: Kotteby

Tack!





var det en såndäringa vedeldad tunna?

Fräckt.

2009-02-22 @ 03:44:52
URL: http://www.kotteby.se
Postat av: Anna

Vi hade kul! förutom att jag mådde skit i slutet men that's life, aldrig mer smirnoff för mig:P haha



Kram

2009-02-22 @ 13:35:42
URL: http://plutten87.blogg.se/
Postat av: Mamma

Väntar med spänning om hur kvällen var,,,hoppas ni hade riktigt kul!



Puss å kram

2009-02-22 @ 15:31:22
URL: http://susannastankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0