Full helg

Igår var man då ute och shakade rumpan med Inka och Anna. Jag kom till Inka runt halv 8 tiden. Då hade dem redan börjat dricka så jag låg efter. Inte för att jag skulle dricka så mycket men ändå. Vi skulle kolla på melodifestivalen men så blev det inte...Visst vi hade på det men vi lyssnade inte så mycket för vi satt och pratade om något helt annat...;) Hehe...

När vi skulle gå så skulle Anna ha på sig pumps vilket jag tyckte var en dålig idé med tanke på att det snöade ute och låg jättemycket snö på marken! Men ne hon skulle ha dem! =P Jag fick vara plogmaskin och gå först...hehe.

Väl på Harrys satte vi oss ner lite för det hade inte kommit så mycket folk än. Sen drog vi ner till dansgolvet och shakade loss! En kille var på Inka lite för mycket och hon ville inte det så Anna knuffade till honom lite för han fattade inte att Inka inte ville. Han blev värsta sur och gav Anna en vill-du-mucka-blick! Såg nästan ut som att han skulle slå till henne! Tänk om de hade blivit slagsmål! Haha! I övrigt var det väl helt okej, tyvärr lite dålig musik emellanåt så man kom lite ur stämningen men lite fick vi dansa. Sen drog vi till McDonalds och åt lite mat och Anna vilade sina fötter lite. Sen bar de hemåt i halkan och sova!


Jag och Anna


Inka och Jag


Oh yeah...;P


Vi tre =)

Jag vaknade någon gång på morronen av att en katt tog sin tass eller klor på min tå! För jag var varm och låg då lite med foten utanför täcket. Men foten åkte lika fort in igen under täcket kan jag lova! För det gjorde lite ont! Hehe...=P Sen vaknade jag av att en katt satt och luktade mig rätt upp i ansiktet! Man blev lite rädd! =P

Vi åt frukost och tittade på en film från 80 talet? med Sarah Jessika Parker, Girls just wanna have fun, en bra film. =) När vi satt och tittade på filmen fick jag en kelsjuk katt i knät, så jag satt och kliade en kissemisse och sen var man hårig! =P

Jag och Angelica har haft två låtar i huvudet och sjungit samma fras hela tiden. Först går sjunger jag "When I´m on the radio, radio" (Dannys låt Radio). Kommer Angelica direkt efter och sjunger "Everybody, yeah!" (Backstreetboys låt Everybody). Haha..jag blev tokig! Hehe...

Jag, Inka och Lena drog till Max idag och åt. Det var gottit! Sen gick vi lite på knalle för Lena skulle köpa en födelsedagspresent till sin bror. Jag köpte en jättesöt ram i form av ordet DOG. Och O:et var en ram där man ska sätta i ett kort på sin hund. =)

Oj! Det blev ett rätt långt inlägg hehe...Hoppas ni orkar läsa!

Xoxo dance with me

Kommentarer
Postat av: Anna

Vi hade så skoj:D nästa gång blir det Alingsås! hell yeah



kramar

2009-02-22 @ 20:23:03
URL: http://plutten87.blogg.se/
Postat av: Susanna

Kul att ni hade kul ute...:)



Ser att du har det nya långa linnet över det långa prickiga linnet, syntes det nya långa linnet eller...:P



Puss å kram

2009-02-22 @ 20:50:12
URL: http://susannastankar.blogg.se/
Postat av: Emma

Kul att ni hade skoj =)



låter som en fin ram du köpte =)



Kom på att vi kommer till Borås i slutet av mars för farmor fyller 70 år, kan vi sova hos dig då? =)



Puss o Kram

2009-02-22 @ 21:04:48
URL: http://emmalajnens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0