10 minuter...

Ja så mycket är det kvar innan jag ska tvätta ut färgen ur håret. =) Vågade mig på att färga själv, eller tona som det heter. Så får se hur det blir snart! =P Om man kan visa sig såhär i håret imorgon på nyår! Hehe. Nougatbrunt blev det, får hoppas att det blir någon skillnad annars blir jag sur! =P Och en sur Katta vill man inte ha!

För övrigt har jag vart en snabbis i knalle idag och köpt lila örhängen som jag ska matcha till mitt armband och även köpt svarta strumpbyxor, om jag inte ska ha hudfärgade. Men nu har jag i alla fall lite att välja på! Ska även locka håret imon så det ska bli spännande att se hur det hela blir. Har testat att locka det med en plattång nu efter att jag äntligen lärt mig! Har aldrig tidigare fattat hur man lockar med en plattång men nu kan jag! Ska bara se hur jag ska lyckas att locka de hår som är längst bak men kan ju försöka fjäska med Goding? ;P Han säger att han inte kan men jag sa att kan du fläta så kan du locka det oxå! Är inte så svårt! Så vi får väl se hur resultatet blir! =)

Ne nu ska jag gå och tvätta ur färgen...Får se om jag återkommer senare ikväll för att berätta en god eller dålig nyhet beroende på hur färgen blev! =P

Xoxo önska mig lycka till!

Kommentarer
Postat av: Bea

Hoppas det blev bra med håret =)

2009-12-31 @ 10:40:44
URL: http://karenina87.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0