Vet inte...

Vet inte riktigt vad jag ska skriva.. Men kände ändå att jag var tvungen att skriva något.
Ja det var ett tag sen jag skrev, försöker hitta motivationen till att skriva men det känns som att det inte blir något vettigt skrivande när jag skriver...

Händer inte så mycket i mitt liv just nu... jobbar och tränar, jobbar och tränar... känns som att det är det enda man gör. Men det känns gött att få komma igång med träningen! Får bara se hur länge det håller i sig innan jag blir sjuk eller nåt... =P

Annars så är jag helt singel igen, jag dejtade en kille för ett tag sedan i ca 2 månader men jag kände inte att det gick framåt för min del och tydligen inte för honom heller när jag väl tog upp det. Eller så sa han bara det för att inte verka sårad... Men men ärlighet varar längst så... Att det ska vara så svårt att få känna det där pirret i hela kroppen och vara sådär underbart glad! Men men det kommer väl...

Trivs bra på jobbet, dock lite rörigt med barnen för att rummen är så kala och det blir väl så inbjudande att springa runt. Sen känner jag mig lite stressad med alla utvecklingssamtal jag ska ha, 8 stycken. Men det är svårt att förbereda för jag missar min barnfri tid hela tiden pga sjukdom och svårt att hitta vikarier. Men det ska väl gå, annars tar jag med mig grejerna hem och får jobba hemma.

Ne nu ska jag fortsätta titta på Mia på Grötö, sista avsnittet lite trist. =(

Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: isola

hoppas blogg inspirationen kommer tillbaka :)

2013-04-10 @ 09:42:29
URL: http://isolation.blo.gg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0