Säger bara oh my god!

Idag skulle jag träna tänkte jag. Tänkte köra Body Combat, och speciellt måndagar så gillar jag ledaren för han är så go och verligen pushar på oss! =) Jag gick dit och väntade på att få komma in i salen... Efter en stund kommer en kille och sätter sig mittemot mig, jag tittar upp och tittar på honom. Och jag säger bara Olala! Vilken snygging det var! Sen tänkte jag att jaha han ska vara med och köra passet... men sen såg jag att han hade headset och skiva i handen så jag tänkte what ska han ha passet? Jag tittar på min lilla lapp (som står vad man ska köra och står även vem som ska ha passet), då står det någon annas namn än den som brukar ha passet! Jag tänkte okej då måste de ha blivit någon ändring, inte för att det gjorde mig någonting! =P
 
Min tanke var bara hur jag ska klara av passet utan att dö av dräggel! =P Haha! Han berättade att han som brukar ha de inte kunde komma för så då fick han hoppa in. Annars har han tydligen bodypump på måndagar... ( Då vet vi vad Katta ska köra på måndagar då hon kan!) ;P
Men jag överlevde passet och jag hade nåt fint att titta på! Men gud vad het han var alltså! Tyvärr så var nog hans tjej med på passet... inte för att jag trodde att ja skulle ha nån chans ändå...
 
Jag dejtar nån just nu, eller vi har inte setts så många gånger men vi får se hur det går. Jag trivs med honom och han är mysig. =) Men vi får se vad tiden har att utvisa...
 
Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: Viktkamp

Se men inte röra får man =) Puss

Svar: Ingen fara hans tjej var med för dom är tydligen förlovade... =P Hehe. Puss
Katta

2013-01-08 @ 20:27:29
URL: http://viktkamp.webblogg.se
Postat av: Jessica Högberg

Ha ha, men titta och drömma går ju bra! ;)

2013-03-11 @ 15:55:41
URL: http://lchftrollet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0