Glömt!

Jag har ju glömt att berätta att jag har bytt arbetsplats. Det behövdes lite omflytt här och där på de olika förskolorna som min chef har. Vi var för många förskollärare på samma avdelning så en av oss fick flytta. Jag var väl den enda som kunde tänkas jobba med småbarn så jag sa att då kan väl lika väl jag flytta på mig. Eftersom nån måste flytta på sig. Jag tyckte självklart det var tråkigt och även alla på jobbet. Men men nån måste gå så bättre nån som vill jobba med småbarn än inte...
Nu har jag i alla fall jobbat på de nya stället (som för övrigt bara ligger ett stenkast ifrån mitt gamla jobb), =P i snart 2 veckor och jag trivs väldigt bra. =) Go personal och härliga barn. =) Personalen visste jag redan om eftersom vi har APT ihop och studiedagar. Så det kommer nog bli bra till slut. Så nu jobbar jag bara på en småbarnsavdelning istället för en 1-5 avdelning.
 
Nu ska jag fortsätta kolla på Skilda världar... har fastnat för serien även om de är så B i sitt skådespeleri vissa av dem hehe. Men det är ju lite nostalgi! Hehe.
 
Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: Bea - Stolt mamma till Alexis & Hailey

Skönt att du trivs ändå! Och stort av dig att gå med på att flyttas! Jag hade nog hållit kvar i min plats med näbbar och klor, för jag trivs så bra på min avdelning! Medan jag har småbarn här hemma så vill jag helst vara med de lite större när jag jobbar!

Kram

Svar: Jo så kände jag oxå men flytten har vart så positiv för mig! Mår mycket bättre psykiskt här! =)
Katta

2013-01-17 @ 18:59:31
URL: http://hemmahosbea.blogg.se
Postat av: Viktkamp

Tror flytten var bra för dig =) puss

Svar: Oh jag det var den verkligen! :) Mår så bra här! =)
Katta

2013-01-20 @ 18:41:11
URL: http://viktkamp.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0