Lite jobbigt....

Jag har ju bytt arbetsställe och jag trivs väldigt bra där! Men nu börjar det bli lite jobbigt! Vi har haft mycket personal som har vart sjuka så man ska försöka få tag på en vikarie och det tar tid! Sen är det inte alltid vikarierna vet hur man ska jobba heller och det är jobbigt att alltid behöva gå runt och säga hela tiden vad som ska göras!
 
Sen känner jag mig lite stressad också för jag måste börja med mina utvecklingssamtal men jag har inte fått ha barnfri tid, och då kan jag inte sitta och planera! Eftersom jag måste ha hoppat in och jobbat istället för att ta min barnfria tid pga av personal som vart sjuka och vi inte fått in nån extra personal...
Men jag har ändå underbara kollegor så vi hjälps åt så gott det går! =)
 
Men snart rinner det över för min del!
 
Puss & Kram
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0