Nystart!

Ja nu måste jag verkligen försöka komma igång att skriva igen! Jag vill bli bra på att skriva oftare men jag känner att min blogg inte är så snygg... Skulle vilja göra om den men jag orkar inte sitta och greja med den blir bara irriterad när det blir fel!
 
Sen måste jag komma igång med träningen ordentligt igen... Jag menar beach 2013 börjar ju närma sig ;) hehe.
 
Annars är det väl lite mycket emellanåt på jobbet. Mycket smått och de stora blir utanför på ett sätt då... Sen blir det väl ev förändringar oxå men det kan vi ta längre fram när jag verkligen vet hur det blir.
 
Jag undrar verkligen om det är någon som läser min blogg... =P Jag tror nästan inte det eftersom jag aldrig skriver.. Men men kan vara skoj att ha nåt att gå tillbaka till och se vad man har skrivit.
 
Så om nån vill vara snäll att hjälpa mig med min blogg så får man gärna hojta till! =)
 
Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: Bea - Stolt mamma till Alexis

JA!! Börja skriv mer, vill veta hur du har det. Det blir ju inte att man pratar så mycket längre :(

Kram

2012-11-10 @ 18:20:58
URL: http://hemmahosbea.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0