Naglar!

Jag är en sån som tycker om att ha målade naglar...men det blir mest att jag har det på sommaren. Men nu i helgen så köpte jag mig två nya nagellack. En silverglittrig och ett genomskinligt med glitter i olika färger. :)

Annars är det en ny vecka, seg vecka känns det som då jag är sen både idag och imorgon. Lite julbord till helgen och det ska bli trevligt och gott. Lite synd bara att julbordet minskar med folk varje år... Lite trist när man ses så sällan... =/ Men men, vi som kommer vara där kommer i alla fall ha det mysigt! :)

Strax sova!
Puss & kram

En bild på nagellacket...


Kommentarer
Postat av: Tess

Snygga naglar! :) Kram

Svar: Tack! :)
Katta

2013-04-10 @ 08:00:46
URL: http://inifranochut.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0