Bodystep!

Igår körde jag bodypump och det var gött! Men gud vad det är jobbig emellanåt! Hade ingen träningsvärk när jag vaknade idag... Men den kom krypande under dagen kände jag! Speciellt i bröstmusklerna och i låren!
 
Idag efter jobbet kom syrran till mig på lite fika och tjöt. Alltid trevligt att träffa henne då man inte ses så ofta tyvärr... Sen skulle jag iväg på bodystep! Man svettas rätt mycket och det är gött! Då känner man att man gjort bra ifrån sig! Men jag har ont i låren! =P Får se hur jag mår imon! Hehe! =P
 
Jobbigt men härligt pass!
 
Nu ska jag titta till mina ägg!
 
Puss & Kram
 
 

Kommentarer
Postat av: Viktkamp

du är så duktig!

Svar: Tack min vän! Jag försöker i alla fall! =) Du är min förebild! =) <3
Katta

2012-11-16 @ 23:45:20
URL: http://viktkamp.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0