Blä!

Ja just så mår jag just nu... :( Fick åka hem från jobbet idag för jag mådde illa och var helt slö i kroppen. Det går magsjuka på jobbet men vet inte om det är det. Känns mer som magkatarr, det gör ont i magsäcken och det strålar bak i ryggen. Det jobbigaste är att man vet inte om man ska sitta, ligga eller stå, för det gör nästan lika ont hur man än gör. :( iofs är det liite bättre när man ligger på sidan men jag kan inte ligga hela tiden heller.
Har sovit en hel del sen jag kom hem, får se hur det blir inatt. Ska vara hemma imorgon oxå.
Ska försöka få i mig lite kycklingsoppa. Har inte ätit så mycket idag men inte bra med tom mage, blir nästan värre då!

Puss & kram

Ps. Det är såna här dagar man önska man hade sin mamma här. Ds


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0