Gottit!

Idag sista dagen i Malmö har Emma kört vasaloppsspinning inte jag! Jag var hemma och tittade på Vasaloppet på TVn.
Jag mötte upp Emma på gymmet sen drog vi till ett matställe som heter Redfellas. Där gör dom olika smoothies och juicer som man kan välja bland. Sen sallader och toast. Jättegod mat. Tog en toast med mozarella, kyckling, pesto och babyspenat. En juice tog jag med ananas, äpple, jorgubb och pynta! Också jättegod smak! :) synd bara att stället inte finns i Gbg.

Kl 16 går mitt tåg hemåt. Ska bli skönt att få komma hem men samtidigt tråkigt. Man får så lite tid tillsammans för helgerna går så fort.
Men men, nu ska jag dricka klart och vara lite social.

Puss & kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0