Helgen

I fredags hade jag besök av min kära Twin. =) Vi gick först en runda på stan och tittade lite och faktiskt så hittade vi lite kläder. =) Sen drog vi hem till mig och lagade lite mat och tjötade. Vi gick väl och la oss runt 12 tiden men det blev inte så ändå... =P Vi hamnade i min säng och tjötade en massa! Som vanligt! Hehe. Så runt halv 2 kände vi att ne nu mååste vi sova! =P

Sen lördagen drog vi till Allum innan hon skulle åka hem, för hennes mamma skulle ha kalas. Så det var en mysig fredag och lördag förmiddag men trist att det ska ta slut. =( Vi får ses snart igen! Och då kanske jag kan komma till er och se erat färdiga hus! =D Ska bli spännande!
Lördagen spenderades sen hos min jobbarkompis med tjejkväll och knytbord. Det var gott och trevligt! =) Vi skulle gått ut oxå men vi struntade i det för vi kände inte riktigt för det, så vi va hos henne och tjötade och sen drog jag hem.


Idag måndag så testade jag på body combat för första gången och gud vad skoj det var! =D Man körde verkligen i ett nästan! Men skönt var det att få svettas rejält så jag ska verkligen gå på det passet igen!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0