Möhippa!

Ja då var det äntligen dags för min Twins (Annas) möhippa! =D Hon hade anat att den skulle vara denna helg men men hon visste ju inte vad vi skulle hitta på! ;)

Det började med att jag åkte och hämtade upp henne och hon fick ta på sig så fina kläder så! Sen åkte vi in till stan till parken där alla andra väntade med en picknick. =)
 
Efter att vi ätit lite smått och gott fick hon göra lite uppdrag på stan! Hon fick tex. samla 5 killars tvättrådslappar från kalsongerna, be någon berätta en rolig vits, hitta nån som kan jonglera, hitta en man/kille med storlek 44 i skor och ge honom en puss på kinden... Ja hon gjorde alla uppdrag hon tog åt sig. =)
 
Sen bar det iväg för bowling! Alltid lika skoj att bowla! =) Vi var i tre olika lag och i mitt lag som bestod av mig, Anna och Magda så var det rätt lika mellan oss.
 
Efter bowlingen var vi verkligen hungriga! Så då var det dags för mat på Lilla Tavernan! Alltid lika god mat och mysig stämning där inne! =) Vi satt där ett litet tag och tjötade efter maten och sen var det dags att åka hem. Ingen som orkade dra vidare och det räckte! Vi hade ändå hållt på hela dagen!
 
Vi hade tur med vädret och vi var ett glatt gäng! =) Tack alla som var med och gjorde en av  Annas sista dagar som fröken Andersson! =) Hoppas att Anna själv tyckte att dagen var bra och rolig!
 
Puss och Kram vi ses på bröllopet!
 
Min Twin i sin fina utstyrsel! ;)

Kommentarer
Postat av: Viktkamp

så snygg så =) Puss

2012-08-12 @ 16:04:11
URL: http://viktkamp.webblogg.se
Postat av: Twin

Haha fin hållining jag har just på där undra vad jag gör igentligen =)

Ja roligt va det å du glömde ju faktiskt skriva att jag vann gatloppet ;)

Puss och kram

2012-08-21 @ 22:21:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0