Rida!

Igår började jag tänka på att börja rida! Har ju alltid tyckt om hästar och tyckt att dom är så mysiga! Kommer ihåg när jag var liten så var jag där ofta med pappa och tittade på klappade hästarna! Fick även rida på en stor häst en gång det var spännande! Sen har man ju ridit i djurparken och även ridit två gånger när man haft aktivitetsdag med skolan. Vet inte riktigt varför jag aldrig började att rida. Var väl kostnaden och sen att ryktet på ridskolan inte var sådär jättebra kanske...

Men nu har jag tänkt och funderar på att börja! =) Visst det kostar pengar men nån hobby kan man ju få ha som kanske får en att må bra. =) Så jag har kikat runt lite på priser och så idag så får se hur det blir. Man måste ställa sig i kö på vissa. Men vi får se hur det hela slutar hade ju vart riktigt roligt! =D


Mysiga!


Kommentarer
Postat av: Bea - Stolt mamma till Alexis

Vad roligt om du börjar rida... alltid skoj med en hobby! Vad kul att du börjar blogga lite igen, saknar dina uppdateringar. Särskilt nu när man inte hörs av lika ofta, vill ju inte förlora kontakten med er <3



Kram

2011-11-27 @ 22:34:20
URL: http://hemmahosbea.blogg.se/
Postat av: Bea - Stolt mamma till Alexis

Vilken härlig ny design Katta! Men vart är alla nya inlägg som skulle komma? Saknar att höra om din vardag =)



Kram

2012-01-18 @ 20:00:44
URL: http://hemmahosbea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0