Fint besök

Idag var systeryster och hälsade på med sin kompis Ulle. Jag bjöd på kaffe och mina och Angelicas goda cupcakes. De gick även hem och syrran och Ulle. =) Det var ju tur det...Men de klagade lite på kaffet så tills nästa gång får jag köpa ett bättre kaffe. =P Hehe.

Måste berätta en rolig sak syrran berättade när de bilade uppe i norrland med en annan familj förra sommaren. Syrran har två hundar två labradorer. Då var den enda hunden bara en valp och hon kan ju inte bara kissa och bajsa på beställning. Så syrrans man åkte ifrån de andra för de hade stannat på en bensinmack, och han ville ha mer skog. Så han åkte iväg och hunden kissade bara. Han åkte tillbaka och satte sig i bilen igen med hela sin familj och de åkte iväg.

Efter en stund känner syrran att det börjar lukta bajs! Hon vänder sig om och ser att valpen står och ska till att bajsa! =P Syrran ropar "hunden BAJSAR i bilen PÅ JESSI!!" Syrrans man som är rätt känslig sitter och hulkar i bilen och dottern skriker hysteriskt! De vevar ner alla rutorna och de kör på motorvägen så bilen åker ju hit och dit! Kan bara tänka mig hur det såg ut för de som åkte bakom! =P
Den andra familjen som åkte med dem åkte bakom dem så de såg bara en bil som susade fram och tillbaka och efter ett tag åker av vägen in på en liten väg! =P Syrran kastade ut filten som var i hundarnas korg, och som tur var så fanns det en liiiten bäck så att syrran kunde tvätta hundarna!
Tänk er...syrran står och tvättar hundarna med schampoo, mannen står och spyr och dottern står och skriker hysteriskt! (dottern är 14).

Gud vad jag garvade när syrran berättade allt det här! Hon har ju sån bra inlevelse när hon berättar oxå så jag satt och lipade så roligt var det! =P Kan tänka mig hur det såg ut för dem som åkte bakom bilen och ser att hunden BAJSAR I BILEN!!! =P Haha!

Jag hoppas att ni oxå fick er ett skratt! =P

Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: Anna Twin

Hahahaha ja kan se det framför mig också...Så roligt=) hahahahhahahhaha

2011-01-29 @ 20:05:01
Postat av: Matilda

Schysst design du har på din sida. Har du gjort den själv? Skitsnyggt i alla fall!

2011-05-07 @ 22:40:15
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0