Torsdag...

Ja idag är det torsdag och det betyder att imorgon är det fredag! Gud vad jag älskar fredagar! =D Idag har det varit en lång dag..jobbade till halv 6 och sen ska man hem oxå och det tar sin lilla tid. Vi hade gympa med barnen idag, så jag gjorde en hinderbana och den tyckte dom var jätterolig!

Men nu till helgen...imon fredag så ska jag bara ta det lugnt och tona mitt hår. Får se hur det går! Men har gjort det en gång innan och det gick bra! Så vi får hålla tummarna att det går nu med! Sen lördag kl 06.00 ska Anna komma och hämta mig! Vi ska till Ullared! Var längesen jag var där så det ska bli skoj att få åka dit och komma hem med lite mer skit...=P Hehe. Kan alltid hitta nåt till lägenheten. Sen gärna nåt klädesplagg eller vinterbraller så att man kan ha ett par hemma oxå eller nåt sånt...Ska bli skoj vad man än köper.

Sen åker jag hem till D för att få va lite för mig själv, om han väljer att gå ut och ta någon drink med sina spelarpolare. Söndag ska vi umgås och kanske åka ut nånstans där de har utförsälning på märkeskläder men kommer inte på va de heter nu...Sen blir de tacos och mys med Djoni och film. Djoni kommer bli såå glad över att få träffa honom!! =)

Nu ska jag fortsätta kolla på buskis eller kanske läsa lite...Får återkomma sen vad jag har köpt i Ullared. Kommer i alla fall bli lite barnkläder! =D Eftersom min Milla har fått en liten Mio! =D Längtar att få träffa honom!

Puss & Kram ullared here we come!

Kommentarer
Postat av: A

jajemensan! Ullared here we come!=D

2010-09-03 @ 05:56:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0