Ny kula...

Usch nu är det jättelängsen jag skrev här! Men nu måste ja verkligen försöka bli bättre på att skriva! Haha..säger jag jämt men men...Har vart ute med Inka, Anna och Sara i Alingsås igår och det var riktigt skoj! Får vi ta och göra om! =)

Sen idag söndag har jag städat vinden! Fy vad grejer man sparat genom åren! Speciellt skolböcker! Slängt en heeel del kan jag säga! Så nu är det städat och fint i alla fall i två förråd. Har vi bara ett till sen är det klart. =D

På lördag flyttar jag helt och hållet! =) Ska bli skoj och spännande! Man ska få bo själv och få göra vad man vill!! =D Och slippa höra pappas tjat om att man ska gå och lägga sig, även om man är 25 år! =P Bara lite möbler man ska köpa och en TV måste ja ju köpa. Kan ju inte ha min lilla 15 tums! Ska se om ja kan dra till IKEA på söndag och kika lite. =)

Hoppas att någon liten varelse läser min blogg??

Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: Bea - Stolt mamma till Alexis

ja en liten varelse läser =p

2010-10-10 @ 22:53:57
URL: http://hemmahosbea.blogg.se/
Postat av: Camilla

IKEA ligger ju nära och bra till mig och Mio. ;)

2010-10-11 @ 08:05:43
URL: http://erwanith.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0