Medarbetarsamtal

Japps det är just det jag har haft idag med chefen. Det gick bra, vi pratade lite om hur jag trivdes och hur det går för mig på jobbet. Ja i stort sett hur man presterar och om man tycker att man får komma med bidrag och ideér.
Annars har jag inte gjort mer än att jobbat...Jobbade till halv 6 idag så rätt seg dag. Sen har jag känt mig lite konstig i kroppen oxå. Är ju fortfarande lite småsjuk, rethosta och tjock i halsen emellanåt. Rätt jobbigt nu! Kändes som att ja fick magkatarr oxå eller början till det, men det kan ha vart för att jag inte ätit tillräckligt för när jag är hungrig kan den smyga sig på...Men mon är jag tidig och det är skönt! Dock jobbigt att gå upp tidigt och köra hela sträckan i mörker! Lätt att bli trött då!

Efter jobbet ska min Twin komma hit imorgon och hjälpa mig att packa lite. =) Självklart bjuder jag på lite fika. ;) Men vad det blir det återstår att se. Nu ska jag fortsätta att titta på Ullared sen blir det väl sängen snart.

Puss & Kram

Ps. Skoj att nån läser bloggen! =P Hehe. Ds.

Kommentarer
Postat av: Emma

skönt att samtalet gick bra :) Kramar

2010-10-12 @ 21:43:36
URL: http://emmalajnens.blogg.se/
Postat av: A

jag läser den!:P haha

2010-10-13 @ 16:41:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0