Mör i benen

Idag var det inget fint väder på förmiddagen! Regnet det bara öste ner *sjunger*. Men vi bestämde oss ändå för att gå till skogen. Det var fortfarande lite snö och is kvar i skogen så barnen ramlade som dominobrickor så det såg roligt ut! Hehehe! Men vi kom fram tillslut och vi hade tänkt att de skulle få plocka lite saker i skogen de ville ta med tillbaka till förskolan, men vi sket i det eftersom det regnade så och det var så blött. Så barnen fick leka istället. =) Vi stannade inte så länge me tanke på att det tog sån tid för dem att komma fram i skogen. =P

Alla var rätt blöta när vi kom fram till förskolan! Tur att man har torkskåp!

Sen när jag kom hem så hade det klarnat upp och solen tittade tillome fram så jag bestämde mig för att ta en promenad. Jag kände inte för att gå min gamla vanliga runda så jag bestämde mig för att gå till Godings jobb! Det är en bra bit kan man säga... Men det tog inte ens en timma men det känns i benen. Imorgon kommer det nog kännas ännu mer! =P Jag fick ju gå hem oxå ifrån godings jobb eftersom han inte skulle sluta än och skulle även jobba över så jag fick gå hem oxå. Tror inte jag ska gå den biten så ofta men nån gång kan man gå när man vill möta älsklingen så kan man åka med honom hem...=P hehe.

Sen har vi iofs Skatås, där det finns bra jogging/vandringsleder. =) Så dit ska vi nog dra när det inte är så blött på marken.

Nu sitter jag här i soffan och kollar lite på Spiderman 3 och väntar på att älsklingen ska komma hem. Sen blir det nog lite mat och sen titta på Dating in the dark och desperata hemmafruar. =)

Vi hörs säkert imon.

Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: Bea

Ah, när jag slutat snora och sånt så ska jag få igång en promenixrutin.... vill försöka komma ut och röra på mig mkt eftersom det kommer gynna mig när förlossningen närmar sig + att en lång promenad= dagdrömmeri och det är alltid gött... fast nu regnar det för mkt...

2010-03-23 @ 20:10:03
URL: http://hemmahosbea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0