Fredagsmyyyys!

Ja idag är det fredag och det känns gött. =) Började inte förrän 10 så det var skönt. Var rätt lugnt idag på jobbet, vi hade inte så mycket barn och det är skönt både för oss och för barnen som varit här hela veckan.

Idag har jag inte varit duktig, orkade inte gå ut och gå idag, speciellt inte när det började regna. Så jag får gå imorgon istället eller på söndag. Ikväll har vi fredagsmys så vi firar det med att äta onyttig pizza, så gott så. =) Sen har ju även lönen kommit idag! Jippi! Fast hade rätt mycket att betala denna månaden då jag fick laga bilen förra månaden. Men men vi är två stycken i hushållet så vi ska väl klara det. Eller jag har ju klarat det innan så varför skulle jag inte klara det nu? Så länge man inte köper en massa struntsaker utan de man verkligen behöver så ska man ju klara det. Visst man måste ju få unna sig ibland så jag ska faktiskt unna mig ett par braller om jag hittar eller någon topp. Sen skulle jag behöva vårskor har typ inga, bara mina fejkconverse, så får se om jag hittar nåt imon. Vi ska ta en tripp till Allum, får bara hoppas på att inte hela partille ska dit! =P Men är vi där när dem öppnar så ska det nog gå bra. Håll nu tummarna för att jag ska hitta nåt imon! Jag har ju det problemet att aldrig hitta nåt när jag väl ska köpa nåt!

Nu ikväll ska det tittas på Let´s dance, får se vem som vinner. Vet inte riktigt vem jag hejar på men jag tror att jag vill att Claudia ska vinna. =) Hon är så duktig. Fast Mattias är oxå duktig så det är svårt. =P Men det är i alla fall rätt personer som är i final även om Torkel var riktigt bra. Ne nu ska jag ta och slappa lite i soffan och vänta på att Let´s dance ska börja. Vi hörs kanske imorgon.

Puss & Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0