Söndag

Nu är ännu en helg slut... Imorgon är det jobbet som gäller. Känner inte för att jobba men man måste ju så... Hatar att det har snöat ute oxå. Vill inte ha nån mer snö nu! Jag vill ha vår, vår, VÅR!!!! Men vi får väl vänta lite till...

Vad har man annars gjort i helgen...Jo i fredags gjorde man iofs inte så mö, bakade iofs en morotskaka som blev jättegod! Lördagen så åkte jag en snabbis till Borås för att lämna tillbaka Djoni. Sorry Bea och Inka men jag hade inte tiden till att ses... Vi får ses nästa helg om ni kan. =)

Söndagen har vi packat ner lite saker som Godings bror och tjej vill ha kvar från lägenheten. Så det har gjorts idag och sen har vi inte gjort så mycket mer. Var tänkt att vi skulle testat ett solarie här i närheten men vi orkade inte ge oss ut i snön...=P

Känner nu att jag vill börja träna! Men fan kan inte börja på gymmet förrän jag får pengar nästa månad, då jag kan köpa mig ett gymkort. Visst man kan gå ut och träna oxå, men det är svårt att gå ute när det är halt. Men ska försöka att träna lite styrka här hemma. Har lite saker jag kan träna med.

Nu ska jag fortsätta att kolla på Wallander innan det är dags för sängen...

Vi hörs.

Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: Emma

Tack för att du finns! :) <3 Puss

2010-02-04 @ 20:55:07
URL: http://emmalajnens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0