Nytt år!

Om det någon som har missat det så är det ett nytt år. För att vara exakt så är det år 2010. Nu ska man lära sig att skriva 10 istället för att skriva 09 men det ska nog gå bra. =)

Nyårsafton spenderades hos Molle med jättegod mat och trevligt sällskap. =) Kunde inte vart bättre om jag får säga det själv! Eller jo det hade inte behövt vara så halt... För goding ramlade några gånger när vi försökte oss upp för en trappa, men vi insåg rätt snabbt att vi fick ge upp. Tur var väl det annars hade väl han dött! =P Hans jävla skor som var så jävla hala!

För övrigt har jag börjat flytta in mina saker mer och mer in i godings lägenhet, iofs är det mest kläder som kommer hit. För några möbler tar jag inte med. Känns konstigt att snart ska man inte bo med pappa längre... utan med sin älskling. Ska bli mysigt. Sen ska man oxå börja jobba!! Fatta! JOBBA!! Är lite nervöst tycker jag att börja jobba. Man vet ju inte alls hur man kommer att trivas, men det känns som att det kommer gå jättebra. =)

Ska även ta tag i träningen igen, nu har jag o Goding bestämt att inför sommaren ska vi se fräscha ut hehe...Får se hur det blir med den saken. =P Jag brukar inte vara så duktig på att hålla såna saker. Men i alla fall så ska ett gymkort köpas så att man kan börja träna snart.

Nu ska jag kolla på lite tips på någon mat man kan laga. Hoppas ni alla har haft en underbar jul och nyår och får en fortsatt trevligt nytt år! =)

Xoxo snart börjar det nya livet...alltså vuxenlivet!


Kommentarer
Postat av: Twin

Ååå roligt att flytta ihop=) Men kommer sakna dig även om vi inte umgås jätte mycket vilket är en förlust så kan man ändå inte liksom bara ringa å fråga om vi ska cykla eller något=( Men men det är väl så det kommer att vara här i livet. Men du försvinner ju inte å det finns ju telefon=)

Pirrigt att börja jobba.Jag känner mig också nervös för att börja jobba å jag har ändå ett och ett halvt år kvar innan jag är färdig=)

Kram kram

2010-01-04 @ 11:52:39
Postat av: Emma

Du ska bli vuxen på riktigt gumman =) KOmmer du klara galant! Kramar

2010-01-04 @ 16:04:00
URL: http://emmalajnens.blogg.se/
Postat av: Bea

Shit är det nytt år?!!! =O Det förklarar alla smällare i torsdags =P grattis till det kommande samboskapet!

2010-01-04 @ 21:53:10
URL: http://hemmahosbea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0