IKEA

Idag fick jag goding till att vi skulle åka till IKEA och han gick med på det! Yohoo! =D Finns alltid så mycket man vill ha där! Så det är synd att man inte har oberäknat med pengar.... Vi hade ju fått ett presentkort från syrran och hennes familj så vi tänkte vi skulle köpa nåt för pengarna. Jag hittade en liten byrå som skulle passa perfekt som ett nattduksbord! Men såklart va den slut i Bäckebol! Så vi tänkte först åka till Kållered men vi sa att den är inte så jätteviktigt just nu. Så vi tar det en annan dag.

Sen hittade goding sitt databord han vill ha, ett hörndatabord. Så vi får hoppas att det finns kvar sen när man får pengar! För den hade passat perfekt för då hade jag fått plats med mina böcker oxå! =P Hehe.

När vi gick vidare så hittade vi en byrå som skulle passa in i sovrummet och den var inte så jättedyr så vi slog till med den! =) Så nu har jag plats för mina kläder! =P Hehehe. Har dock inte fått upp det än. Vi måste ta bort dörrarna på garderoben för annars måste vi ha byrån framför ett uttag! Dumma uttag att den ska sitta precis där! Så vi ska ta bort dörrarna på garderoben och sätta dit ett skynke. Så har ni tips på vart man kan köpa snygga skynken så är det bara att säga till! =)

Sen köpte vi även ett täcke för jag gillar ju inte duntäcket som vi har nu och vi blir ju så varma så rätt skönt att ha ett litet svalare täcke. =) Så det blev en lyckad tripp till IKEA.

Här kommer bilder på den vi köpte och den vi ska köpa.


Lilla byrån som var slut. =(



Här är den stora som vi köpte. =)


Puss & Kram från Katta


Kommentarer
Postat av: Markus

Tror nog det finns skynken på IKEA med ;) fast snygga det vet jag inte :P Kram

2010-01-10 @ 10:29:35
URL: http://halfwaytohell.webblogg.se/
Postat av: Bea

Välkommen till MALMklanen =)

2010-01-10 @ 13:17:01
URL: http://hemmahosbea.blogg.se/
Postat av: Emma

Fina grejer, om du hittar ett tyg som ni tycker om så kan jag sy skynke till er =) Eller om du säger vilken färg ungefär ni vill ha så kanske ni kan få det i inflyttningspresent av mig ;) Kramar

2010-01-10 @ 20:06:38
URL: http://emmalajnens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0