Innebandyturnering...Haha

Idag har det varit en seg dag. Kände nästan på mig att jag skulle få ont i huvudet under dagen och tror ni inte att jag fick det! Sen på det så hade jag glömt min lilla väska hemma med tabletterna så jag kunde inte ta nåt mot huvudet! =( Så det var skönt att få komma hem och bara ta det lugnt! Eller jag lagade mat oxå för älsklingen är på INNEBANDYTURNERING med jobbet, det är olika företag som möts. 

Anledningen till att jag skrev INNEBANDYTURNERINGEN med STORA bokstäver är för att det är lite roligt att han är med på det, för jag kan ju inte säga att han har så himla bra kondition! =P Så det hade vart skoj att se honom springa runt där...Till mig sa han att han skulle tacklas bara, men så mycket tacklingar får man inte göra. Men han skojade bara. Men det ska bli intressant att få höra hur det gick hehe...=P Jag hade gärna velat vara med på nåt sånt! Lätt! Det är skoj med innebandy, och visst kan man vara med i något korplag men orkar inte lägga ner energi på att leta upp nåt sånt.

Ska istället försöka ta tag i gymmet nu. Ska eventuellt dit på lördag och skriva in mig. Har ju fått friskvårdspengar me som man ska utnyttja. =)

Kan för övrigt berätta att vi haft kompisklubben idag. Barnen fick välja var sin pinne som de plockade i skogen i tisdags. Sen tog vi fram olika målarfärger och så fick de måla sina pinnar. Riktigt fina blev dem! =D Nästa torsdag ska de få sätta fast paljetter eller nåt annat på om de vill. =)

Nu ska jag kolla på Halv åtta hos mig.

Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: Bea - Septembermamma 2010

Haha... kan bara se framför mig att du skulle stå vid sidlinjen pekandes och skrattandes mot Mr D =P

2010-04-22 @ 20:43:00
URL: http://hemmahosbea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0