Grattis mamma

Idag skulle mamma ha blivit 68 år. Jag saknar henne så himla mycket! Hon försvann för tidigt! Jag kommer ihåg hur hon alltid bad till gud att åtminstonde få se när jag gifter mig...Men tyvärr kommer hon inte få det. När hon var lite sämre sen så hade hon en önskan att få leva fram tills att jag gick ut 9an och det fick hon. Hon kunde inte komma till skolan men hon var med hemma och firade lite.

Men idag är det hennes dag. Jag hoppas hon har det bra där hon är och att vi en vacker dag kommer träffas igen. Min mamma var den bästa mamman i hela världen även om vi hade våra småtjafs, men det är så det brukar vara mellan mor och dotter. Tyvärr sa jag aldrig till min mamma att jag älskade henne för vi sa aldrig de orden, men hon visste att jag älskade henne. För man kan ju visa sin kärlek på andra sätt än att behöva säga de orden. Dock önskar jag ändå att man kunde få träffa henne idag så att hon får se hur man ser ut och har det i livet och få berätta för henne hur mycket hon betydde för en och att jag älskar henne så mycket!

Men hon har det bättre där hon är nu än att hon skulle levt och ha ont.

Så grattis min älskade mamma hoppas du har det bra där du är! Kommer alltid älska dig och komma ihåg hur varm och omtänksam du var mot alla!

Puss & Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0