Bästa date!

För exakt ett år sedan så vaknade jag och åt lite frukost och sen hoppade jag in i duschen. Hela morgonen gick man med ett pirr i magen för jag skulle ju på min första date med D! =) Så man fixade sig och fixade picknickbagen och väntade på att han skulle ringa att han var utanför.

Vi hade bestämt att vi skulle träffas ca 14.00, så strax innan 2 ringer min mobil och han säger att han är utanför! Gud! Han är här tänkte jag och var jättenervös! Tog picknickbagen och begav mig ut. Han hade gått ur bilen och mötte upp mig för att ta bagen och la den i bilen. Min första tanke var "wow va snygg han är!" =P Hehe för det var han. Och lite cool med sina solbriller oxå. =P

Vi begav oss till stadsparken och där hade vi en mysig picknick med tjöt om lite allt möjligt. Sen drog vi en sväng till knalle och kikade lite i affärerna. När vi var påväg från affären så sa han att han hade shoppat lite under dagen, en tröja och en parfym och så log han mot mig. Jag fattade först inte varför men sen slog det mig att han hade köpt den parfymen jag tyckte om på killar! =D Jag tyckte väl att jag kände igen lukten hehe...

Efter en liten snabb runda på knalle drog vi till Almenäs för att ha lite picknick där, men vi var inte en lång stund för det var en värsta familjefest där eller nåt! =P så vi drog hem till mig och han fick hälsa på pappa! Vi tog Djoni och drog en liten promenix. Sen hem till mig och kollade på en film och han låg bakom och höll om mig. Så härligt! =) Sen var klockan rätt mycket så han åkte hem.

Detta är min bästa date som jag har varit på! =) Och hur de hela slutade det vet ni ju redan...eller slutade har det ju inte gjort utan snarare bara fortsatt framåt...=) Är så lycklig så och älskar min goding så himla mycket och jag hoppas på att vi har en lång framtid tillsammans! =)

Älskar dig min goding! <3



Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: Bea - Septembermamma 2010

Naw vad söta ni är! Visst är det roligt när den första dejten slutar i ett förhållande (& ett bra sådant oxå)



kram

2010-04-25 @ 18:35:31
URL: http://hemmahosbea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0