Long time

Jag kände att det var dags att skriva igen, var ett tag sen nu! Kan ta och berätta lite om helgen som varit. =)

Fredagen hade vi studiedag på praktiken så jag fick vara med på föreläsningen på förmiddagen som handlade om TRAS som handlar om att man ska kartlägga barnets språkutveckling. Var rätt intressant föreläsning. Efter det var det hem och fixa sig och packa.

Jag skulle iväg till D för första gången. Var rätt nervös över att åka i Gbg men jag hittade! =D Är väldigt stolt över mig själv, men var nära att åka fel en gång men hann se det innan så. Så nu vet man hur man kommer dit.

Och D jag skoja bara me dig, du har en mysig lägenhet. =) Jag råkade klaga väldigt mycket, tex. vad liten toa, litet sovrum osv...hehe....=P Fredagen gjorde vi inte så mycket, lagade mat som bestod av panerad kycklingfilé med klyftpotatis, sås och en sallad. Lite vin till oxå. Det var så gott så. =) Sen hade vi det bara mysigt framför TVn.

Lördag skulle hela D:s hus ha städdag så han gick iväg och städa lite medans jag låg i soffan och tittade lite på TV. Sen kom han tillbaka och vi tittade lite på TV sen gjorde vi pannkakor. Som blev jättegoda och vi blev mätta och belåtna. =) Låg lite i soffan och tittade på TV och halvsov lite. Sen tyckte jag att vi skulle ut och gå en sväng för jag kände att jag var så seg. För vi hade somnat runt 3 på fredagnatten och sen vaknade vi 7!! Så ja man kan väl säga att vi var rätt trötta på lördagskvällen. Så vi kom i säng rätt tidigt.

Söndagen när man vaknade så hade jag lite ont i nacken, hade sovit konstigt och hamnat utanför kudden på något konstigt sätt. Men denna gången vaknade vi inte tidigt utan vi vaknade runt 10! Vi blev förvånade bägge två men tydligen var vi trötta. =P Efter att jag duschat och fixat mig åkte jag till syrran. Råkade åka fel men jag hittade till syrran ändå även om det blev en liten omväg hehe...=P

Syrran, hennes dotter och jag åkte in till stan och åt på McDonalds och sen drog vi på bio 17 Again. Riktigt bra faktiskt! Trodde inte den skulle va så bra men det var det. =) Den hade både skratt och tårar med. Nästan så att jag var nära att fällan en tår men jag klarade mig! =P

Sen när vi kom hem till syrran igen så badade vi i deras tunna som de har köpt! =D Det var mysigt men det fattades en viss person...

Xoxo tack för en mysig helg! =)

Kommentarer
Postat av: Emma

är oxå stolt över dig =) Du klarar mer än du tror gumman! Puss

2009-05-11 @ 14:25:08
URL: http://emmalajnens.blogg.se/
Postat av: Twin

Det där lät ju riktigt mysigt..=)

Haha jag kan verkligen inte se dig köra i gbg men jag vet att om du bara tar det lite lungt så klrara du det och det gjorde du ju=)

Du badar ju inte tunna!;)

Kramisar

2009-05-11 @ 15:24:24
Postat av: Mamma

Låter som du har haft en riktigt bra helg i Gbg...) Håller med Anna om att du ska ta det lite lugnt så går det bra..:P



Puss å kram

2009-05-11 @ 18:57:14
URL: http://susannastankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0