Lång dag

Idag började man praktiken 7.30 och var elev fram till 14.30 sen fick man hoppa in som vikarie på en annan avdelning för det fattades personal. Fick även ringa in min kära Twin som fick jobba någon timma. Det var så trevligt så! =D

Efter "jobbet" drog vi hem till mig och hämtade min cykel för att åka och pumpa den. Sen var det att inviga cykeln för i år. Vi åkte våran cykelrunda som är en bra bit med härliga nerförsbackar i slutet. Ja om man inte räknar med dem jag har hem sen! Som är uppför usch! Så jag får se hur jag mår i benen och rumpan imorgon annars får allt någon komma och massera dem...;)

Tycker att vi helt klart ska cykla den rundan fler gånger. Vi hade alltid så trevligt när vi cyklade en hel sommar nästan varje dag. Snacka om kondition och muskler! =D Ska nog cykla till praktiken imon även om det är nära men kommer fortare hem hehe...

Nu ska jag fortsätta kolla på melodifestivalen...

Xoxo kiss my lips


Kommentarer
Postat av: Twin

Haha ja det va roligt att jobba me dig idag=) Synd bara att det inte blev lite längre..

Asså det e synd att vi inte kan få till cyklandet varje dag hela sommaren, det va hur lätt som helst att cykla den efter ett tag där men det va desto jobbigare idag;)

Kram

2009-05-12 @ 22:03:16
Postat av: Emma

Härligt att cykla.. får med börja göra det till jobbet snart.. får se om jag hittar :P Kram

2009-05-12 @ 22:10:30
URL: http://emmalajnens.blogg.se/
Postat av: Mamma

Jag vill oxå ha en cykel....:)



Puss å kram

2009-05-15 @ 19:00:57
URL: http://susannastankar.blogg.ses

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0