Ensam igen...

Japps det är vad jag är nu. D åkte för en stund sen men han ska komma imorgon igen. Han skulle hem för han måste jobba lite imon och så skulle han gymma oxå. Så jag passar på att plugga lite imorgon på den jävla uppsatsen som ska in! Blä! Har verkligen ingen motivation och kan inte hitta nåt som jag kan koppla ifrån böckerna! =( Hjälp mig nån!!

Egentligen skulle syrrans dotter kommit hit igår men det blev krångel med hur de skulle köra henne och skit så vi får ta det en annan dag. Så då fråga D om han fick komma och självklart fick han det. =) Vi lagade lite mat och var ute och gick en sväng och sen bara hade det mysigt.

Idag har vi vart lite i knalle och kikat på lite kläder som jag kan tänkas ha på fredag (29e) då vi ska fira att M har fyllt år. Men inte fan hittade jag nåt! =( Aja, får åka ner nästa vecka och se om man hittar nåt...roligare att kika i affärer när man har pengar.

Nu ska jag försöka se om jag kan får nåt pluggande...

Xoxo vill ha sommarlov!!!!

Kommentarer
Postat av: Bea

Jag måste oxå hitta ngt att ha på mig...

så roligt att det går bra mellan dig och D men den stora frågan är: vilken D ska han vara? Big D & Lil D är ju upptagna =P ska han bli Middle D lr? hehe



kram

2009-05-21 @ 20:00:09
URL: http://karenina87.blogg.se/
Postat av: Emma

hmm skulle du inte skriva något om chips kl 2 eller hur var det? =P haha

Kram

2009-05-21 @ 22:54:04
URL: http://emmalajnens.blogg.se/
Postat av: Anna

Jag vill också hitta något att ha på mig!!

dock har jag 2 back-ups om jag inte hittar något..

btw, jag har stött på ett problem gällande M's present, så vi får snacka på msn nån dag:)



så roligt att det går bra med D:) och jag säger samma sak som Bea, vad ska vi kalla honom?:P

Ohh Mr D?:P hehe..



kramar

2009-05-22 @ 11:07:50
URL: http://plutten87.blogg.se/
Postat av: Twin

Hahaa jag håller med Emma;) Det går nog bra det e bara att hitt på något som passar in med det som står i böckerna. Kram

2009-05-22 @ 13:09:47
Postat av: Mamma

Är så glad för din skull att det verkar funka bra med D:e.....hi hi



Puss å kram

2009-05-23 @ 11:36:05
URL: http://susannastankar.blogg.ses

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0